Koszty transportu ciągle rosną. Jak szukać oszczędności?

Obniżamy skutecznie koszty paliwa, poprzez nowoczesne rozwiązania techniczne

                                                                          PŁYWAK PALIWA

                                   Czyli dlaczego nie należy mu wierzyć!                              

 

                                                                                           Pływak ma tą jedną zaletę, że jest już zainstalowany w baku.

                                                                                  Praktycznie jest to jego jedyna zaleta. Następnie są same wady:

                                                                                    - mała dokładność

                                                                                    - brak pomiaru podczas wyłączenia zapłonu

                                                                                    - niedokładność wskazań podczas jazdy

                                                                                  Jest wiele rodzajów pływaków, w zależności od konstrukcji jedne nadają

                                                                                  się do pracy w systemamch monitoringu GPS, a inne nie.

                                                                                           System REDGPS potrafi wykorzystać praktycznie każdy pływak

                                                                                  osiągając dokładność wskazań rzędu 4-6%. Większą dokładność można

                                                                                  uzyskać w przypadku pływaków prądowych niż z napięciowych,

                                                                                  oraz od ich wewnętrznej konstrukcji. W samochodach osobowych

                                                                                  praktycznie jedyną możliwością odczytu paliwa jest pływak

                                                                                  (może być CAN, ale to pośrednio też jest pływak).

                                                                                  W samochodach ciężarowych jest to najtańsza metoda

                                                                                  na kontrolę zużycia paliwa.

                                                                                  Niestety najmniej dokładna, ale...     

   

 

 

 

 

 

 

NA KŁOPOTY...

 

 

MODUŁ KONWERTERA PŁAWAKA

 

  System REDGPS  do odczytu z pływaka stosuje specjalny konwerter opracowany w naszej firmie. Moduł konwertera pozwala na:

- odczyt wartości pływaka podczas postoju!

- eliminacja wahań i zakłóceń

- zwiększenie dokłaności odczytu podczas jazdy

 

Jest to nasze unikalne rozwiązanie techniczne!  

 

 

 

 

PŁYWAK czy SONDA?

Czyli walka Dawida z Goliatem

 

 

Sonda hydrostatyczna.

Samochód MAN.

 

 

 

 

 

Odczyt bezpośrednio z pływaka.

Samochód Ford Transit.

 

 

 

 

 

 

Pływak z modułem konwertera REDGPS.

Samochód Ford Transit.

 

 

MARTWA STREFA

 

         Jest jeszcze jedna wada pływaka, o której warto powiedzieć.

Występowanie martwej strefy pomiarowej wynika z kształtu zbiornika, budowie pływaka i jego umiejscowieniu. Martwe strefy bardziej dają się we znaki w samochodach osobowych, gdzie zbiorniki paliwa mają skomplikowane kształty. W samochodach ciężarowych dla dużych zbiorników tez może spowodować poważne błędy odczytu. W skarajnych przypadkach tankowania"pod korek" błąd pomiaru może wynosić nawet 50 litrów. Dotyczy to również pomiaru dokonywanego przez moduł CAN.

     W przypadku sond, martwa strefa jest mniejsza. Sondę można zawsze umieścić w takim miejscu zbiornika, aby mierzyła jak najwięcej.